Follow-up

1. – funkcja autorespondera lub innego mechanizmu wysyłającego e-maile dla subskrybentów newslettera, umożliwiająca regularne wysyłanie subskrybentom kolejnych maili w zadanym czasie, który upłynął od rejestracji. Dzięki tej opcji możliwe jest tworzenie na przykład kursów e-mailowych w wielu częściach, których kolejne odcinki będą rozsyłane regularnie co tydzień do użytkowników rozpoczynając od ustalonej ilości dni, które upłynęły od daty zapisania się na newsletter lub listę subskrypcyjną.

2. – ostatni etap procesu sprzedaży, w którym sprzedawca sprawdza czy zamówi

one produkty zostały dostarczone zgodnie z życzeniem klienta

3. – kontynuacja – artykuł pojawiający się w prasie lub w Internecie jako następstwo opublikowanego wcześniej artykułu na ten sam temat. Follow-up jest często wykorzystywany przy rozległym temacie rozpisywanym w częściach będących kolejnymi artykułami na danym temat lub jako kolejny artykuł będący aktualizacją innego zdezaktualizowanego artykułu na ten sam temat. Follow-up często służy przywiązaniu czytelnika do określonego źródła wiedzy (np. bloga czy wydawanego regularnie czasopisma) przez dawkowanie wiedzy w wielu częściach.

zp8497586rq
Użytkownicy trafili tutaj szukając: follow up co to znaczy, follow up, co to jest follow up, co znaczy follow up, co oznacza follow up, co to znaczy follow up, follow up co to jest, definicja follow up, co to follow up, Follow-uo co to jest?