Repacked

(ang. – przepakowany) – określenie na produkty sprzedawane w nieoryginalnym opakowaniu. Zazwyczaj produktami typu repacked są towary, których oryginalne opakowanie zostało uszkodzone lub zaginęło. Nie oznacza to jednak że produkt musiał (choć mógł) być używany lub serwisowany (patrz refurbished, factory reconditioned). Czasem zdarza się, że produkt repacked stał na wystawie sklepowej, po czym zdjęto go z witryny, zapakowano do pierwszego lepszego pudełka i wystawiono na sprzedaż (czy jako nowy czy używany zależy od rzeczywistego zużycia sprzętu – zawsze jednak z zaznaczeniem produktu jako repacked). Czasem jest to po prostu używany sprzęt od poprzedniego właściciela, który zgubił orginalne opakowanie a czasem produkt fabrycznie nowy, przepakowany przez samego producenta np. w celu odświeżenia produktu, zmiany marki, nazwy etc. Zazwyczaj gwarancja na egzemplarz przepakowany jest krótsza od gwarancji na produkt fabrycznie nowy, choć zdarzają się wyjątki od tej reguły. Jeśli chodzi o decyzję czy warto kupić taki sprzęt, należy rozważyć jakiego rzędu są to oszczędności, jaki czas i warunki gwarancji i rękojmi obowiązują, jak wygląda serwisowanie sprzętu i jakie były losy sprzętu zanim trafił do sprzedaży. Podobnym znaczeniowo jest określenie open box.