i-slownik.pl
Słownik komputerowy i encyklopedia informatyczna

Main menu

Skip to content
  • Strona główna
  • Artykuły i porady
    • Czy wiesz że…?
    • Kalendarium, historia informatyki
    • Przydatne narzędzia
  • Hasła wg. kategorii
    • Firma, organizacja
    • Hacking, cracking, phreaking, przestępczość komputerowa i internetowa
    • Hardware, sprzęt komputerowy
    • Humor, parodie haseł
    • Multimedia, dźwięk, obraz, tekst
    • Oprogramowanie, programy
    • Osoba, postać, profesja
    • Reklama internetowa, SEO, SEM
    • Sieć komputerowa, Internet
Definicje, Reklama internetowa, SEO, SEM

CPI lub Cost per Impression, PPI, Pay Per Impression koszt za wyświetlenie

by Informatyk • 14 lutego 2009 • 0 Comments

– model rozliczeń za reklamę polegający na pobieraniu opłaty za każdorazowe wyświetlenie reklamy.

Tags: Cost per Impression cpi koszt wyświetlenia koszt za wyświetlenie model rozliczeń reklam Pay Per Impression ppi reklama internetowa

Post navigation

← Co-citation linking filter
CPU lub Cost Per User, koszt na użytkownika →

Szukaj

Tagi

cd dos drukarka dvd dysk twardy e-mail gniazdo procesora google gra komputerowa haker historia informatyki intel język programowania komenda komenda dos microsoft modem monitor p2p pamięć operacyjna poczta e-mail poczta elektroniczna podstawka pod procesor podstawka procesora polecenie polecenie dos pozycjonowanie stron procesor protokół przeglądarka internetowa ram reklama internetowa rozdzielczość ekranu RTB SEO sieć komputerowa skaner spam system operacyjny wifi windows wireless lan wlan wyszukiwarka internetowa złośliwe oprogramowanie

Copyright © 2025 i-slownik.pl. All Rights Reserved. The Magazine Basic Theme by bavotasan.com.