– jedna z funkcjonalności systemu Google AdSense umożliwiająca wykorzystanie powierzchni reklamowej w razie, gdyby firma Google nie mogła dostarczać odpowiednio dopasowanych do treści strony reklam. Domyślnie Google wyświetla reklamy organizacji charytatywnych, jeśli nie są dostępne żadne pasujące reklamy. Określając wybrany kolor, grafikę, stronę HTML lub serwer reklam, można mieć pewność, że powierzchnia reklamowa jest zawsze efektywnie wykorzystana, albo przez skierowane reklamy Google, albo przez własną wybraną treść. Jako reklamę alternatywną można określić dowolny z poniższych elementów:
kolor: można wprowadzić dowolny szesnastkowy kod koloru (lub po prostu użyć naszego prostego selektora koloru), który ma zastąpić reklamy organizacji charytatywnych. W istocie można spowodować, że blok reklam „zniknie”, dopasowując alternatywny kolor reklamy do koloru tła strony.
obraz: można wykorzystać dowolny obraz jako reklamę alternatywną
strona HTML: jest to przydatne, jeśli reklamę alternatywną chce się zaimplementować jako grafikę z linkiem pokies download do kliknięcia. Strona HTML będzie zawierać informacje potrzebne do załadowania obrazu i utworzenia z niego linku do dowolnego miejsca
zwijane jednostki reklam: bardziej zaawansowana wersja alternatywnego koloru reklamy opisanego wyżej; kod zwijanych jednostek reklam spowoduje zmniejszenie jednostek reklam zamiast wyświetlania reklam organizacji charytatywnych. Oznacza to, że na stronie nie będzie pustych miejsc, które mogłyby wystąpić w razie stosowania alternatywnych kolorów reklam, gdyż treść wokół jednostki reklamy przesunie się, aby wypełnić puste miejsce.
Użytkownicy trafili tutaj szukając: reklama alternatywna, reklama alternatywna definicja, reklama niekonwencjonalna - definicja