Z dnia na dzień zalewa nas coraz więcej informacji przez Internet. Aby nie zatracić się całkiem w ogromnej masie informacji i nie zostać infoholikiem radzimy wziąć sobie do serca poniższe porady:
– Kasuj maile, do których później nie będziesz musiał się już odwoływać,
– Sprawy, których załatwienie zajmie ci dwie minuty, załatwiaj od ręki, nie odkładaj ich na później,
– Naucz się wyłączać telefon lub przełączać go na tryb „milczy” na czas spotkania lub wykonywania istotnej pracy,
– Jeśli pracujesz nad czymś konkretnym, wyłącz wszystkie aplikacje, które nie są związane z aktualnie wykonywaną pracą,
– Wyłącz pocztę głosową. Jeśli ktoś ma istotny powód do rozmowy, wyśle SMS,
– Nie uruchamiaj żadnego nowego strumienia danych, newslettera czy RSS, tylko dlatego, że wydaje się interesujący i jest za darmo,
– Ustaw komunikator internetowy tak, aby nie włączał się automatycznie z chwilą włączenia komputera,
– Zastanów się, czy nie warto byłoby przeprosić się do pewnego stopnia z papierem, choćby po to, aby kontrolować na nim zadania do wykonania.
Użytkownicy trafili tutaj szukając: uzależnienie od informacji