i-slownik.pl
Słownik komputerowy i encyklopedia informatyczna

Main menu

Skip to content
  • Strona główna
  • Artykuły i porady
    • Czy wiesz że…?
    • Kalendarium, historia informatyki
    • Przydatne narzędzia
  • Hasła wg. kategorii
    • Firma, organizacja
    • Hacking, cracking, phreaking, przestępczość komputerowa i internetowa
    • Hardware, sprzęt komputerowy
    • Humor, parodie haseł
    • Multimedia, dźwięk, obraz, tekst
    • Oprogramowanie, programy
    • Osoba, postać, profesja
    • Reklama internetowa, SEO, SEM
    • Sieć komputerowa, Internet
Definicje, Reklama internetowa, SEO, SEM, Sieć komputerowa, Internet

CPD lub Cost Per Day

by Informatyk • 27 września 2010 • 0 Comments

(ang. Cost Per Day – koszt za 1 dzień) – model rozliczeń reklamy internetowej, w której płaci się za obecność reklamy przez 1 dzień (nie liczy się ilość wyświetleń, koszt za kliknięcie CPC). Takie rozliczenie stosuje m.in. sieć reklamowa AdTaily.pl

Tags: adtaily.pl cost per day CPD kosztuje model rozliczeń reklam

Post navigation

← Aukcja all-pay
ATT lub All The Time →

Szukaj

Tagi

cd dos drukarka dvd dysk twardy e-mail gniazdo procesora google gra komputerowa haker historia informatyki intel język programowania komenda komenda dos microsoft modem monitor p2p pamięć operacyjna poczta e-mail poczta elektroniczna podstawka pod procesor podstawka procesora polecenie polecenie dos pozycjonowanie stron procesor protokół przeglądarka internetowa ram reklama internetowa rozdzielczość ekranu RTB SEO sieć komputerowa skaner spam system operacyjny wifi windows wireless lan wlan wyszukiwarka internetowa złośliwe oprogramowanie

Copyright © 2025 i-slownik.pl. All Rights Reserved. The Magazine Basic Theme by bavotasan.com.