– remnant inventory to niesprzedana powierzchnia reklamowa w serwisie internetowym czyli każde wyświetlenie strony, dla której nie było sprzedanego wyświetlenia reklamy. Najczęściej na miejsce niesprzedanej odsłony wchodzi reklama kupowana w modelu RTB w niskiej cenie lub reklamy Google AdSense itp. W ten sposób portal zarabia nawet na tych odsłonach, dla których reklama nie została sprzedana a reklamodawca tanio kupuje odsłony swoich reklam.
Remnant inventory lub niesprzedana powierzchnia reklamowa
-
Informatyk in DefinicjeReklama internetowa, SEO, SEM
Podobne posty
-
Header bidding
- technologia stosowana w reklamach programmatic i RTB, która ma za zadanie zmaksymalizować zysk wydawcy…
-
SPO lub Supply Path Optimization
Dowiedz się co to jest i na czym polega SPO lub Supply Path OptimizationRead more…
-
Delayed ad call
Co to jest Delayed ad call, do czego służy i jak działa?Read more →
Zostaw komentarz