– rodzaj marketingu internetowego. Polega na wykorzystywaniu dostępnych metod i narzędzi do zachęcenia potencjalnych klientów do odwiedzania danej witryny. Istotą jest ściąganie użytkowników rzeczywiście zainteresowanych, treścią oraz oferowanymi produktami. Do jego metod należy techniczna optymalizacja witryny (SEO) i pozycjonowanie oraz reklama płatna (np. linki sponsorowane). SEM dostarcza także informacji o widoczności serwisu w internecie.
Użytkownicy trafili tutaj szukając: marketing wyszukiwarkowySEM, Search Engine Marketing lub marketing w wyszukiwarkach internetowych
-
Informatyk in DefinicjeReklama internetowa, SEO, SEM
Podobne posty
-
Optymalizacja strony internetowej – podstawy pozycjonowania
Zobacz na czym polega optymalizacja strony WWW i od czego zacząć pozycjonowanie.Read more →
-
App Store Optimization, ASO lub pozycjonowanie w sklepach z aplikacjami
Co to jest App Store Optimization, ASO lub pozycjonowanie w sklepach z aplikacjami i na…
-
Audyt SEO
Co to jest Audyt SEO?Read more →
Zostaw komentarz