RekS

Logo RekS

Logo RekS

– reklamy typu PPC (Pay Per Click) w postaci boksu reklamowego. Boksy te wyświetlają się użytkownikom serwisu aukcyjnego Allegro, wyszukiwarki internetowej OnetSzukaj oraz wyszukiwarki portalu WP, którzy wpiszą wybrane przez reklamodawcę słowa lub frazy do pola wyszukiwania. Dzięki temu reklamodawca może trafić ze swoją reklamą bezpośrednio do klientów, którzy szukają jego produktów lub usług.
Boksy mają wymiary ok. 195×70 pikseli i zawierają tytuł, dwa wiersze tekstu oraz adres (URL) promowanego serwisu, którym może być wyłącznie dana określona aukcja internetowa, strona „O mnie” prezentująca informacje o sprzedającym lub listę oferowanych przez sprzedawcę przedmiotów.

Cechy systemu RekS:

  • metoda rozliczenia za reklamę – model PPC (Pay Per Click) – reklamodawca płaci za każde kliknięcie w boks i przejście internauty do docelowej strony reklamodawcy;
  • boksy mogą kierować wyłącznie do aukcji internetowej serwisu Allegro, strony „O mnie” prezentującej informacje o sprzedającym lub listy oferowanych przez sprzedawcę przedmiotów;
  • boksy pojawiają się w wyszukiwarce internetowej po wpisaniu przez użytkownika słów kluczowych wybranych przez reklamodawcę;
  • ustalanie dziennego limitu kwoty wydanej na kampanię;
  • ustalanie pozycji boksu na podstawie dwóch kryteriów – maksymalnej ceny za kliknięcie (maksymalne CPC) oraz skuteczności reklamy (współczynnik klikalności – CTR);
  • możliwość doładowywania konta za pomocą przelewów, karty kredytowej;
  • istnieje możliwość uruchomienia kilku boksów wyświetlających się przy tym samym haśle – jedno hasło może być powiązane z wieloma boksami jednego reklamodawcy;
  • normalizacja słów kluczowych tzn. usuwane są z nich znaki interpunkcyjne, niepotrzebne spacje, znaki specjalne, utożsamiane są duże i małe litery, polskie „ogonki” są usuwane (tzn. ą=>a, ż=>z itd.);
  • minimalny CPC obecnie wynosi 0,25 zł
panel administracyjny serwisu RekS

panel administracyjny serwisu RekS

Serwis RekS: http://www.reks.l/

Post navigation