Omnichannel lub wszechkanałowość to wielokanałowe podejście do sprzedaży swoich produktów lub usług w internecie (e-commerce), które jest identyczne i spójne we wszystkich miejscach, w których możemy spotkać naszego klienta. Klient niezależnie od wybranej przez siebie formy zakupów (czy to sklep internetowy na komputerze, czy sklep używany w smartfonie lub tablecie, aplikacja mobilna, sklep stacjonarny, infolinia sprzedawcy, fanpage, livechat) powinien być obsłużony w sposób identyczny lub zbliżony, mieć dostęp do jednolitej i spójnej oferty a obsługują. Klient powinien móc się poruszać i przeskakiwać między tymi kanałami sprzedaży bez problemów, a obsługujący go konsultant powinien mieć pełne informacje o kliencie niezależnie od kanału kontaktu.
Omnichannel to kolejny etap rozwoju biznesu po multi-channel, w którym tylko umożliwiamy użytkownikowi zakup przy pomocy wielu sposobów i kanałów (np. zamówienie online z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym).