– algorytm i mechanizm oceny jakości stron internetowych dla potrzeb wyszukiwarek internetowych, oparty na badaniu wzajemnego powiązania stron za pomocą hiperłączy (linków). PageRank użyty w Google był pierwszym i najbardziej znanym przykładem zastosowania algorytmu link popularity w praktyce. To właśnie on stał się podwaliną dla tej wyszukiwarki i to właśnie dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu selekcjonowania najlepszych stron Google zdobyło tak wielką popularność.
Link popularity
Podobne posty
-
Końcówki w adresach WWW czyli spis domen z całego świata
Zobacz spis wszystkich dostępnych końcówek adresów www czyli domen krajowych (ccTLD), funkcjonalnych (nTLD).Read more →
-
Zaplecze pod pozycjonowanie
Co to jest Zaplecze pod pozycjonowanie?Read more →
-
Pozycjonowanie stron internetowych lub web positioning
Co to jest Pozycjonowanie stron internetowych lub web positioning i na czym polega?Read more →
Zostaw komentarz