– Pierwszy Dzień Bez Portali społecznościowych w ramach akcji „Przerwa w komunikacji”. W tym dniu można było przekonać się o tym, jak to jest, gdy nie mamy kontaktu ze światem, dezaktywując na 24 godziny swoje profile na portalach społecznościowych. Celem kampanii jest zbiórka środków dla organizacji działających na rzecz autyzmu w ponad 40 krajach, a także popularyzowanie informacji na temat autyzmu i problemów, jakich doświadczają osoby z tym zaburzeniem. Kampania ma uświadomić użytkownikom portali społecznościowych, jak to jest nie móc się komunikować.
Aby wziąć udział w akcji, należało w dniu 30 października przekazać minimum 5 dolarów darowizny za pośrednictwem strony internetowej www.communicationshutdown.org. To upoważniało do pobrania specjalnego oprogramowania, które powodowało, że 1 listopada zamiast zdjęcia w profilu pojawiała się ikona akcji informująca, że tego dnia jego właściciel nie korzysta z portali społecznościowych z uwagi na udział w kampanii. Dotacje polskich internautów zostały przekazane Fundacji SYNAPSIS.