(ang. Click Through Rate) – współczynnik określający stosunek kliknięć internauty w reklamę do ilości jej wyświetleń. Współczynnik ten przydatny jest w mierzeniu skuteczności kampanii reklamowych w internecie, ale w sposób pośredni i niedokładny, ponieważ kliknięcie w reklamę nie przesądza o zakupie dokonanym przez internautę. Dopełnieniem CTR w dokładnym określeniu skuteczności reklamy jest wskaźnik CR (Conversion Rate) lub współczynnik konwersji oraz ROI (Return of Investment).
Użytkownicy trafili tutaj szukając: clickrate, co to jest click rate, współczynnik klikalności (ctr), współczynnik klikalności ctr wpływa naCTR lub Click Through Rate, click rate, klikalność, współczynnik klikalności
Podobne posty
-
KPI lub Key Performance Indicator
Co to jest KPI lub Key Performance Indicator, jakie mogą być przykłady KPI i po…
-
CTOR lub Click to Open Rate
Zobacz co to jest CTOR lub Click to Open Rate.Read more →
Zostaw komentarz